Adatkezelés | Vdash

Adatkezelési tájékoztató

down

1. Adatkezelés


Ügyfél a vdash.hu honlapon történő információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével önkéntes hozzájárulását adja az alábbi személyes adatai kezeléséhez, továbbá adott esetben azoknak az Adatkezelőn kívüli, az alábbiakban meghatározottak szerint harmadik személyek részére történő adatkezelés, valamint esetlegesen adatfeldolgozás céljából történő átadásához, továbbításához.


Az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével kapcsolatos adatszolgáltatás önkéntes. Az Ügyfél kizárólag saját személyes adatait adhatja meg. Amennyiben nem saját személyes adatait adja meg, az adatközlő kötelessége az érintett hozzájárulásának beszerzése.

Az adatkezelés célja és időtartama az adatkezelők és az adatfeldolgozó a megadott személyes adatokat az Információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével összefüggésben, kapcsolattartás (telefonon, e-mailben vagy írásban) és adminisztráció, valamint a szolgáltatások nyújtása céljából kezeli, illetve dolgozza fel.


Az adatkezelő az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldéssel összefüggésben kezelt személyes adatokat a szolgáltatás nyújtás lezárását, illetve adott esetben az általa vállalt szavatossági és/vagy jótállási időtartam lejártát követően törli. 


Az Adatkezelő az Ügyfél által megadott, a számla kiállításához szükséges számlázási adatokat a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdésében foglaltak szerint a számla kiállításától számított 10 évig őrzi meg, majd ezt követően azokat törli.


Adatkezelő az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével során az Ügyfél által megadott, alábbi adatokat kezeli:


- az név, 

- email cím

- telefonszám

- a személygépjármű alvázszáma

- a megye, amelyhez legközelebb igénybe kívánja venni az adott szolgáltatást, 

- az érintett Volvo márkájú gépjárműtípus, annak évjárata, alvázszáma


Az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével tekintetében az alábbi módokon kerül sor adatfeldolgozásra, illetve továbbításra: 


1. mód:

Az adatkezelés megnevezése és célja:

A Adatkezelő információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével információkéréssel kapcsolatban a szolgáltatás nyújtása és az Ügyfél  beazonosítása, kapcsolattartás a szervizelési folyamat során. 


Az adatkezelés jogalapja:

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása


Az érintett hozzájárulását az Adatkezelő információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével a jelen adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadásával szerzi meg az űrlapon elhelyezett kifejezett nyilatkozattétellel.


A kezelt adatok köre és azok forrása:

Név, e-mail cím, értesítési telefonszám, személygépjármű típusa, évjárata, alvázszáma


Az adatkezelés időtartama:

Adatkezelő az Ügyfelek személyes adatait a szolgáltatás nyújtásához kapcsolódó szavatossági és/vagy jótállási időtartam végéig, bizonyos esetekben a Számviteli törvényben előírt 10 éves időtartamig kezeli. Az Ügyfél adatait Adatkezelő e táblázat lentebb található céljai szerint kezeli az ott meghatározott időtartamokig.


Adattovábbítás címzettje:

A Ügyfél által kiválasztott VDASH Hungary képviselet. A VDASH Hungary képviseletek listája elérhető az Adatkezelő honlapján.


Adatfeldolgozó és adatfeldolgozási tevékenység:

Adatkezelő nem vesz igénybe adatfeldolgozót.


2. mód:

Az adatkezelés megnevezése és célja:

Az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével, valamint az Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos esetleges igények és jogviták hatékony rendezése.


Ilyen lehet például a GDPR 17. cikk (3) e) alapján az Ügyfelek által az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével kapcsolatban esetlegesen kezdeményezett jogvitákban és hatósági eljárásokban történő védekezés.

Ez az adatkezelés csak az érintett Ügyfél esetén 


Az adatkezelés jogalapja:

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pontja alapján az adatkezelő jogos érdeke

Az Adatkezelő jogos érdeke az esetleges igények és jogviták hatékony rendezése.

Az érdekmérlegelési teszt jelen tájékoztató mellékletét képezi.


A kezelt adatok köre és azok forrása:

Jelen adatkezelés i tájékoztatóban szereplő minden személyes adat


Az adatkezelés időtartama:

a szolgáltatás nyújtásához kapcsolódó szavatossági és/vagy jótállási időtartam végéig, bizonyos esetekben a Számviteli törvényben előírt 10 éves időtartam


Adattovábbítás címzettje:

Egy esetleges jogvita esetén Adatkezelő megbízhat ügyvédi irodát a jogvita jogi képviseletének ellátása céljából.


Adatfeldolgozó és adatfeldolgozási tevékenység:

Adatkezelő nem vesz igénybe adatfeldolgozót.


3. mód:

Az adatkezelés megnevezése és célja:

Az Ügyfél általi megkeresés VDASH Hungary képviselet részére történő továbbítása 


Az adatkezelés jogalapja:

A GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján az érintett hozzájárulása


A kezelt adatok köre és azok forrása:

Az érintett neve, címe, telefonszáma, e-mail címe, személygépjármű gyártmánya, típusa, gyártás éve, alvázszáma, hiba leírása.


Az adatkezelés időtartama:

A nyújtott szolgáltatáshoz kapcsolódó jótállási és/vagy szavatossági időtartam vége. 


Adattovábbítás címzettje:

A VDASH Hungary képviseletek


Adatfeldolgozó és adatfeldolgozási tevékenység:

Adatkezelő nem vesz igénybe adatfeldolgozót.



Adatkezelők neve, székhelye, telefonszáma, weboldala (ahol az adatvédelmi tájékoztatók elérhetők) és e-mail címe:

- Adatkezelő: Silingi Dávid egyéni vállalkozó (székhelye: 2483 Gárdony, Bóné Kálmán utca 32 2 ajtó; nyilvántartási száma: 42989082; tel.: 0630 372-7777; weboldal: vdash.hu e-mail: david.silingi@vdash.hu


Az adatkezelő önálló adatkezelőnek minősül, melynek keretében az adatkezelés célját és kereteit önállóan határozza meg, az adatkezelésért önálló felelősséggel tartozik. 


Az Információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével tekintetében adatkezelő(k) kapcsolattartója/ kapcsolattartói:

- Adatkezelő: Silingi Dávid egyéni vállalkozó


Az Adatkezelőnél az Adatvédelmi tisztviselő(k) neve és elérhetősége:

- Adatkezelő: DPO – david.silingi@vdash.hu]


Az Adatkezelőnél adatokhoz való hozzáférésre jogosultak (adatkezelési célonként):


- Adatkezelő: Silingi Dávid egyéni vállalkozó


Adatfeldolgozó(k), valamint egyéb adatkezelő címzett(ek) neve, székhelye, telefonszáma, weboldala (ahol az adatvédelmi tájékoztatók elérhetők) és e-mail címe:

- Volverk-Auto Kft. (székhelye: 2030 Érd, Szántó utca 9., cégjegyzékszáma: 13-09-178887, képviseli:  Papp László ügyvezető) volverkauto@gmail.com

- Kollár Tamás egyéni vállalkozó (székhelye: 9111 Tényő, Domb utca 11/B., nyilvántartási száma: 52397385, email cím: kollar.tamas@tommygarage.hu

- TIMANKA Bt.  (székhelye: 1204 Budapest, Alkotmány utca 61., cégjegyzékszáma: 01-06-739856, képviseli: Pawlik Károly ügyvezető, email cím: pawlikkaroly@gmail.com

- GREADA Kft. (székhelye: 4400 Nyíregyháza, Tünde utca 25. D. ép., cégjegyzékszáma: 15-09-079304, képviseli: Kalán Tamás ügyvezető, email cím: greadakft1@gmail.com

- KLOIBER-AUDIO Kft. (székhelye: 8000 Székesfehérvár, Berényi út 52., cégjegyzékszáma: 07-09-006655, képviseli: Kloiber László ügyvezető, email cím: kloiberaudio@gmail.com

- TELEPARTNER SRL (székhelye: Municipiul Odorheiu Secuiesc, Str. BETHLEN GÁBOR, Nr. 81, Județ Harghita, Cod poștal 535600, Romania, képviseli: Kosztin Tamás műhelyvezető, email cím: kosztintamas@gmail.com


Különleges személyes adat(ok) kezelése a jelen Adatvédelmi Tájékoztatóban meghatározott célból:

nem valósul meg.


Az adatkezelés folyamatának bemutatása:

Az Adatkezelő információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével keretein belül, amennyiben az Ügyfél az Adatkezelő információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével a vdash.hu domain alatt működő honlap bármely felületén, a tájékoztatóban leírt módon történő elküldésével jelzik, hogy igénybe kívánják venni az Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásokat. Az Ügyfél az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével kifejezett hozzájárulását kell, hogy adja, hogy az általa megadott személyes adatokat az Adatkezelő, valamint a VDASH Hungary képviseletek kezelhetik. A Adatkezelő és a VDASH Hungary képviseletek a jelen adatkezelési tájékoztató szerinti adatokat a szolgáltatásai nyújtásához, valamint a jogi igény érvényesítéséhez használhatja fel.


Adattovábbítás megvalósulása harmadik országba: 

nem valósul meg.


Automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozóan érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel rendelkezik: 

nem valósul meg automatizált döntéshozatal vagy profilalkotás.


Adatbiztonsági intézkedések:

Az Adatkezelő az Ügyfél személyes adatai titkosságának, sértetlenségének és rendelkezésre állásának garantálása érdekében az adatait jelszóval védett és/vagy titkosított adatbázisban tárolja az IT biztonsági szabványoknak és standardoknak megfelelően. Az Adatkezelő az adatokat a kockázattal arányos védelem keretében, illetve a személyes és üzleti adatok klasszifikációjához mérten hálózati, infrastrukturális és alkalmazás szintű védelemmel (tűzfalakkal, antivírus programokkal, tárolást és kommunikációt titkosító mechanizmusokkal, melyek esetében az aszimmetrikus kódolás eredményeképpen a dekódoló kulcs ismerete nélkül a titkosított adatfolyam nem fejthető vissza, tartalomszűréssel és egyéb technikai- valamint folyamat-megoldásokkal) biztosítja. Az adatvédelmi incidenseket, folyamatosan monitorozza és kezeli.


Az Ügyfél adatkezeléssel kapcsolatos jogai:

Az Ügyfél adatvédelmi jogait és jogorvoslati lehetőségeit, és azok korlátozásait részletesen a GDPR tartalmazza (különösen a GDPR 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 77., 78., 79. és 82. cikkei). Az Ügyfél az adatairól bármikor tájékoztatást kérhet, bármikor kérelmezheti adatainak helyesbítését, törlését vagy kezelésük korlátozását, egyébiránt a jogos érdeken alapuló adatkezelés és a direkt marketing üzenetek küldése ellen tiltakozhat, és az Ügyfél nek joga van adathordozhatósághoz. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb rendelkezéseket.


Tájékoztatáshoz való jog:

Amennyiben Adatkezelő az Ügyfél  re vonatkozó személyes adatot kezel, Adatkezelő köteles az Ügyfél nek tájékoztatást nyújtani – az Ügyfél   erre irányuló kérelme nélkül is – az adatkezelés legfontosabb jellemzőiről, így az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az Adatkezelő és képviselője személyéről és elérhetőségéről, a személyes adatok címzettjeiről (harmadik országba történő adattovábbítás esetén a megfelelő és alkalmas garanciák megjelölésével), jogos érdeken alapuló adatkezelés esetén az Adatkezelő és/vagy harmadik fél jogos érdekéről, illetve az Ügyfél   adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről (ideértve a felügyeleti hatósághoz történő panasz benyújtásának jogát), amennyiben az Ügyfél   még nem rendelkezik ezekkel az információkkal. Adatkezelő ezt a tájékoztatást a jelen tájékoztatónak az Ügyfél rendelkezésre bocsátásával adja meg.


Hozzáférési jog:

A Ügyfél jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és az adatkezeléssel kapcsolatos egyes információkhoz hozzáférést kapjon, ideértve az adatkezelés céljait, az érintett személyes adatok kategóriáit, a személyes adatok címzettjeit, az adatkezelés (tervezett) időtartamát, az érintett jogait és jogorvoslati lehetőségeit (ideértve a felügyeleti hatósághoz történő panasz benyújtásának jogát), továbbá az adatok érintettől való gyűjtése esetén ezek forrására vonatkozó információkat. Az Ügyfél kérése esetén Adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az Ügyfél rendelkezésére bocsátja. Az Ügyfél által kért további másolatokért Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel. A másolat igénylésére vonatkozó jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságát. A másolat kiadásának lehetőségéről, annak módjáról, esetleges költségeiről és egyéb részleteiről az Adatkezelő az Ügyfél   kérésére tájékoztatást ad.


Helyesbítéshez való jog:

Az Ügyfél jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse az Ügyfélre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az Ügyfél jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.


Törléshez való jog:

Az Ügyfél jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje az Ügyfélre vonatkozó személyes adatokat, Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az Ügyfélre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, amennyiben bizonyos feltételek fennállnak. Többek között az Adatkezelő köteles törölni az Ügyfél kérelmére személyes adatait, amennyiben a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték; amennyiben az Ügyfél az adatkezelés alapját képező hozzájárulását visszavonja és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; vagy a személyes adatokat jogellenesen kezelték; avagy az Ügyfél tiltakozik az adatkezelés ellen és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre; a személyes adatokat az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell; a személyes adatok gyűjtésére információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.


Ha az adatkezelés az Ügyfél hozzájárulásán alapul, a hozzájárulás visszavonásának következménye:


Amennyiben hozzájárulását visszavonja személyes adatai kezeléséhez az információkéréssel és/vagy időpontfoglalásra történő űrlap kitöltésével és elküldésével megadott személyes adatait törlésre kerülnek, így a továbbiakban az Adatkezelő által nyújtott szolgáltatásokat nem veheti igénybe. 


Tájékoztatjuk, hogy az Ügyfél hozzájárulásának visszavonása nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.


Az adatkezelés korlátozásához való jog:


Az Ügyfél jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:


a) az Ügyfél vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;

b) az adatkezelés jogellenes, és az Ügyfél ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;

c) az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az Ügyfél igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy

d) az Ügyfél   tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az Ügyfél jogos indokaival szemben.


Ha az adatkezelés a fentiek alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az Ügyfél hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Európai Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.


Az adatkezelés korlátozásának feloldása esetén az Adatkezelő az Ügyfelet előzetesen tájékoztatja.


Az adathordozhatósághoz való jog nem sértheti a törléshez való jogra irányadó rendelkezéseket, továbbá nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.


Tiltakozáshoz való jog:

Az Ügyfél jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak az Adatkezelő jogos érdekéből eredő kezelése ellen. Ebben az esetben az Adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ügyfél érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.


A jogok gyakorlásának keretei:

Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az Ügyfelet az előbbiekben felsorolt jogaival kapcsolatos kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az Ügyfelet. Ha Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az Ügyfél kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az Ügyfelet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az Ügyfél panaszt nyújthat be az illetékes adatvédelmi felügyeleti hatóságnál (Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál; „NAIH”), és élhet bírósági jogorvoslati jogával. A NAIH elérhetőségei, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11, levelezési cím: 1363 Budapest, Pf.: 9. Tel: +36 (30) 683-5969, +36 (30) 549-6838, +36 (1) 391 1400, Fax: +36 (1) 391-1410, Email:  ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: http://www.naih.hu


Az Ügyfél jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A bíróság az Adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére, korlátozására, illetve törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott döntés megsemmisítésére, az Ügyfél tiltakozási jogának figyelembevételére kötelezheti. A bíróság elrendelheti ítéletének nyilvánosságra hozatalát oly módon, hogy az Adatkezelő vagy bármelyik más adatkezelő és az általa elkövetett jogsértés beazonosítható legyen.


Az Ügyfél kérheti a jogellenes adatkezeléssel (ideértve az adatbiztonsági intézkedések elmulasztását is) összefüggésben felmerült kárának megtérítését a károkozásért felelős adatkezelőtől. Ha az adatkezelő az Ügyfél adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az Ügyfél személyiségi jogát megsérti, az Ügyfél az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Az adatkezelő mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.


Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben az a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.


Gárdony, 2022.06.01.


Silingi Dávid egyéni vállalkozó

VDASH Hungary


Általános szerződési feltételek

down

Üdvözöljük a Silingi Dávid egyéni vállalkozó (székhely: 2483 Gárdony, Bóné Kálmán utca 32/2 , adószám: 67058299-1-27, elérhetőségek: email: david.silingi@vdash.hu telefon: 0630 372-7777 (továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldalon. Ön a weboldal használatával és a honlapon keresztül történő információkéréssel elfogadja a Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) elnevezésű dokumentumban foglaltakat, amely tartalmazza a www.vdash.hu (a továbbiakban: Honlap vagy vdash.hu) elérhető szolgáltatások igénybevételének a felhasználó általi használatának feltételeit.


A Szolgáltató fő profilja a D5T5 S.R.O. tulajdonában lévő Volvo szoftverek kizárólagos viszonteladói értékesítése, illetve a Volvo modellek országos lefedettségű, teljeskörű szervize.


Az általunk forgalmazott szoftverek két, motoroptimalizálásokat gyártó cég – a Holland Obbetuning valamint a Csehországi D5T5 tulajdonban lévő (ARD USA) – tulajdonai. Kiemelt forgalmazóként magyarországi értékesítési jogra kizárólag a VDASH Hungary hálózatában működő képviseletek jogosultak. A D5T5 szoftverek a gyári normatívák betartásával megreformálják, felfrissítik, újjáélesztik a Volvo lelkét, az autóelektronikát. Az elektromos alkatrészek, modulok felújítása megbízható felügyeletet, kényelmes irányíthatóságot biztosít az autótulajdonosok számára.


A jelen ÁSZF-ben foglaltak a Szolgáltató Honlapon keresztül elérhető valamennyi szolgáltatására, illetve információkérésre, bejelentkezésre irányadóak.


A Honlapon keresztül történő információkérése, és időpont bejelentkezések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat a Szolgáltató nem iktatja, így utólag nem hozzáférhetőek. A Szolgáltató a honlap működtetése során, és az ahhoz kapcsolódó tevékenysége során semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. 


Az vdash.hu honlapon keresztül történő megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései, különösen annak 6:82. §-ában foglaltak az irányadóak. 


Az vdash.hu honlapon keresztül történő időpontfoglalás nem minősül távollévők között kötött szerződésnek, amelyre tekintettel az semmiben sem kötelezi a honlap üzemeltetőjét.


A honlap működésére az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.


A szerződés nyelve: magyar.


Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2022.06.01.



1. A HONLAP SZOLGÁLTATÓ ADATAI


A VDASH Hungary szervízhálózat kizárólagos magyarországi értékesítőjének, és a honlap tulajdonosának adatai: 

Név: Silingi Dávid egyéni vállalkozó

Székhely, levelezési cím: 2483 Gárdony, Bóné Kálmán utca 32 2 ajtó

Nyilvántartási száma: 42989082

Adószám: 67058299-1-27

Telefonszám: +36 30 372/7777

E-mail: david.silingi@vdash.hu



2. A HONLAP ELÉRHETŐSÉGE


A Honlap tartalmának minden része elérhető bárki számára, a tartalmak megtekintéséhez, az űrlapmezők kitöltéséhez, illetve az időpontra jelentkezés leadásához nincs szükség regisztrációra. A honlapon nincs lehetőség regisztrációra. 

A honlap használata során a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása és tartalmának megismerése kötelező. Az ÁSZF elfogadása nélkül Felhasználó nem tud információt kérni, vagy időpontot foglalni a honlapon keresztül. Ennek megfelelően, az információkéréssel vagy időpont foglalással Ön elismeri, hogy jelen dokumentum tartalmát megismerte és ezen ismeretek birtokában adta meg jelentkezését a honlapon keresztül.

Az információkérés és/vagy időpontfoglalás során megadandó kötelező adatok nélküli jelentkezés leadására a Szolgáltató nem biztosít lehetőséget. 

Sikeres információkérés és/vagy időpontfoglalás esetén a Szolgáltató e-mail útján tájékoztatja Önt az információkérés és/vagy időpontfoglalása részleteiről.



3. A HONLAP HASZNÁLATA


A vdash.hu honlapban a VDASH Hungary szervizhálózat tagjai által nyújtott szolgáltatások tekintetében van lehetőség információkérésre, illetőleg a kiválasztott szervizhez történő időpont foglalásra. A honlap felhasználói a honlapon történő, az információkérés és/vagy időpontfoglalás során megadott adataikkal adhatják le jelentkezéseiket.



AZ INFORMÁCIÓKÉRÉS ÉS/VAGY IDŐPONTFOGLALÁS SORÁN AZ ŰRLAP KITÖLTÉSE ÉS ELKÜLDÉSE NEM HOZ LÉTRE SZERZŐDÉST, ÉS NEM KELETKEZTET SEMMIFÉLE KÖTELEZETTSÉGET SEM A SZOLGÁLTATÓ, SEM A VDASH HUNGARY SZERVIZ HÁLÓZAT EGYETLEN TAGJA FELÉ SEM. 


A) Információkérés a főoldalon (Gyors szerviz bejelentkezés)


A honlap főoldalán található információkérés űrlapon a felhasználó általánosságban a honlapon található szolgáltatásokkal kapcsolatban, illetőleg adott esetben a személygépjárművével kapcsolatban elérhető szolgáltatások, hibajavítási lehetőségek tekintetében kérhet információt. 

Az információkérés során a felhasználónak kötelezően meg kell adnia a nevét, email címét, telefonszámát, opcionális esetben kiválaszthatja a megyét, amelyhez legközelebb igénybe kívánja venni az általa igényelt szolgáltatást, illetve kiválaszthatja az érintett Volvo márkájú gépjárműtípust, illetve a pontosabb, és gyorsabb ügyintézés érdekében megadhatja a személygépjármű alvázszámát, és röviden (maximum XXXX karakter) a hiba leírását. Az űrlap elküldéséhez a felhasználónak kifejezett nyilatkozatával (jelölődobozban elhelyezett pipa) el kell fogadnia a jelen Általános Szerződésben foglaltakat, valamint az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. 


B) Információkérés a szolgáltatásaink és a képviseleteink menüben


A honlap szolgáltatásaink és képviseleteink menüjében felsorolt almenük (elektromos javítás, mechanikai javítás, motoroptimalizálás, D5T5 Volvo szoftverek, VDASH 2.0 szoftver, elektromos felújítás) oldalán található információkérés űrlapon a felhasználó a Szolgáltató konkrét szolgáltatásaival kapcsolatban, illetőleg adott esetben a személygépjárművével kapcsolatban elérhető szolgáltatások, hibajavítási lehetőségek tekintetében kérhet információt. 


A kapcsolatfelvétel során a felhasználónak kötelezően meg kell adnia a nevét, email címét, telefonszámát, a személygépjármű alvázszámát, opcionális esetben kiválaszthatja a megyét, amelyhez legközelebb igénybe kívánja venni az adott szolgáltatást, illetve kiválaszthatja az érintett Volvo márkájú gépjárműtípust, évjáratát, a hiba típusát, illetve azt, hogy volt-e már a VDASH Hungary ügyfele, továbbá a pontosabb, és gyorsabb ügyintézés érdekében megadhatja, és röviden (maximum XXXX karakter) a hiba leírását. Az űrlap elküldéséhez a felhasználónak kifejezett nyilatkozatával (jelölődobozban elhelyezett pipa) el kell fogadnia a jelen Általános Szerződésben foglaltakat, valamint az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.


C) Információkérés a VDD menüben


A honlap VDD menüjében található információkérés űrlapon a felhasználó a VDD szolgáltatással kapcsolatban kérhet információt. 


Az információkérés során a felhasználónak kötelezően meg kell adnia a nevét, email címét, telefonszámát, opcionális esetben kiválaszthatja az érintett Volvo márkájú gépjárműtípust, annak évjáratát, illetve a pontosabb, és gyorsabb ügyintézés érdekében megadhatja a személygépjármű alvázszámát, és röviden (maximum XXXX karakter) rövid megjegyzést helyezhet el az űrlapon. Az űrlap elküldéséhez a felhasználónak kifejezett nyilatkozatával (jelölődobozban elhelyezett pipa) el kell fogadnia a jelen Általános Szerződésben foglaltakat, valamint az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat. 



D) Visszaigazolás


A Szolgáltató a jelentkezések beküldését követő 5 napon belül visszaigazolást küld azok beérkezéséről, és azok feldolgozásának megkezdéséről. A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség, ha a felhasználó az űrlapok kitöltése során egyáltalán nem adja meg az adatait, illetve téves vagy hiányos adatot szolgáltat a Szolgáltató részére. 


A Szolgáltató semmiféle felelősséget nem vállal az informatikai rendszerek esetleges hibájáért, illetve azért, ha ennek okán a felhasználó által kitöltött, és a honlapon keresztül elküldött űrlap nem érkezik meg a Szolgáltatóhoz. 

A Szolgáltató kizárja mindennemű felelősségét a felhasználót ért bármiféle, a honlap használata során ért károsodásért. 

A Szolgáltató bármikor, indoklás nélkül megtagadhatja az általa nyújtott szolgáltatásnak a felhasználó részére történő értékesítését, illetve nyújtását.  



4. A szolgáltatások igénybevételének feltételei


A Szolgáltató a beküldést követően legkésőbb 30 napon belül felveszi a kapcsolatot a felhasználóval az általa megadott elérhetőségeken további egyeztetés végett. A Szolgáltatót nem terheli semminemű felelősség, ha a felhasználó az űrlapok kitöltése során egyáltalán nem adja meg az adatait, illetve téves vagy hiányos adatot szolgáltat a Szolgáltató részére.

Az egyeztetés során a Szolgáltató további információkat kérhet a hibával kapcsolatban, illetve a felhasználó által elfogadott VDASH Hungary képviselethez adhatja át a feladatot javítás és/vagy szoftver feltöltés céljából. A felhasználó bármikor nyilatkozhat úgy, hogy a Szolgáltató által ajánlott képviseletet nem kívánja igénybe venni, ez esetben a Szolgáltató másik képviselethez irányíthatja felhasználót. 

A szervizszolgáltatások igénybevételére a VDASH Hungary hálózat tagjainak egyedi szerződéses feltételei az irányadók. A Szolgáltatót semmiféle felelősség nem terheli más VDASH Hungary képviseletek által nyújtott szolgáltatások és szervizszolgáltatások szakszerűsége tekintetében. 




5. A SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS,


A) Jótállás 


A Szolgáltató az általa értékesített, felújított vagy javított alkatrészek tekintetében a javítandó alkatrész életkorától, annak típustól, illetve attól függően, hogy részlegesen, vagy teljesen felújított termékről van szó 3 ,6 vagy 12 hónap jótállást vállal. A jótállás kezdőnapja a felújított vagy javított alkatrésznek a Szolgáltató vagy a VDASH HUNGARY hálózat bármely partnere általi beépítésének napja.

Amennyiben az adott felújított vagy javított alkatrészek beépítésre kerül vagy azt egymással összefüggő szolgáltatások részeként nyújtják (továbbiakban a kettő együtt: komplex szolgáltatás), a jótállás kezdő napja a komplex szolgáltatás Ügyfél általi átvételének napja. A Szolgáltató kifejezett szavatosságot vállal Vevővel szemben a szerződésszerű teljesítésért, vagyis azért, hogy a teljesítés időpontjában a felújított vagy javított alkatrészek alkalmasak a rendeltetés szerinti célnak, azaz (a) megfelel a Szolgáltató által megadott feltételeknek, a jogszabályoknak és hatósági előírásoknak, (b)  megfelel azon cél(ok)nak, amely(ek)re eladták, amelyre az Ügyfél a felújított vagy javított alkatrészt használni fogja, ideértve azon speciális célokat is, amelyekről Szolgáltató tudomással bír vagy tudnia kell, (c) hibáktól (nyílt és rejtett) mentes, (d) mentes harmadik személy bármilyen természetű igényétől vagy jogától, e) törvényes jogcímmel kerül tulajdonba


B) Szavatosság 


A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások, valamint az általa értékesített alkatrészek tekintetében minőségi kifogás esetén Ön szavatossági igénnyel élhet. A szavatosság a Szolgáltató, vagyis jelen esetben a Szolgáltató hibás teljesítésért való felelősségét jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és a Szolgáltató által meghatározott tulajdonságoknak. Ön a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációt, kifogást, Ön a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a Szolgáltatóval közölni.

A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi jogainak elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a Szolgáltató részére. A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben a Szolgáltató akkor mentesül a felelősség (szavatosság) alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Ha a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével vita esetén azonban már Önnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén Ön elsősorban – választása szerint – 

a) kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

Szolgáltató bizonyos termékeket csak abban az esetben cseréli ki, ha azok bizonyítottan hibásak és csomagolásuk, illetve a termékek nem sérültek. Szolgáltató azon termékek cseréjére vagy visszavételére nem kötelezhető, melyek csomagolásának sérüléséből következően (kibontása) a termék további értékesítése lehetetlenné válik, feltéve, hogy a kibontást követően derül ki, hogy a termék minősége nem megfelelő.

b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Szolgáltató a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének (megfelelő határidőn belül, Önnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tud eleget tenni – választása szerint –, Ön árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.

Amennyiben a Szolgáltató hibájából nem a megrendelésben szereplő termék kerül kiszállításra –azaz hibás teljesítés történik– Szolgáltató viseli az áru visszavételével és kiküldésével kapcsolatosan felmerülő összes költséget, beleértve a Szolgáltató telephelyére történő visszaszállítási költséget is. Ilyen esetben a Szolgáltató az Önnel való egyeztetést követően a lehető legrövidebb időn belül kiküldi a kérdéses terméket.


6. érvényesítési lehetőségek


Panaszügyintézés helye


Ön a honlappal vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:


Levelezési cím: 2483 Gárdony, Bóné Kálmán utca 32/2 ajtó


Telefonszám: 0630 372-7777


E-mail: david.silingi@vdash.hu


Panaszügyintézés módja


Szolgáltató a honlappal vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásokat, panaszokat a megadott elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 48 órán belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol az Ön kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.


Panaszügyintézés ideje


Szolgáltató az Ön által előterjesztett kifogásokat, panaszokat a 13. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 9:00-17.00 óra között fogadja.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben a Szolgáltató és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;

Bírósági eljárás kezdeményezése


Fogyasztóvédelmi panaszával az alábbi szervekhez fordulhat:


Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál.


Amennyiben Ön fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.


Békéltető testület.


A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikró-, kis- és középvállalkozás is, aki szolgáltatást igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.


A békéltető testület elérhetősége:


Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Fejér Megyei Békéltető Testület


Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.


Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.


E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu


Központi telefonszám: +36 22 510-310


Az Ügyfél lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is. 


Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online információkérés és/vagy időpontfoglaláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. 


Ehhez nem kell mást tenni, minthogy az alábbi linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat


Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.


Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Kapcsolat

Silingi Dávid

kereskedelmi vezető

e-mail:info@vdash.hu

telefon:+36 30 372 7777

Hozzájárulok, hogy a VDASH Hungary Hálózat a fenti adatlapon általam megadott személyes adataimat és elérhetőségeimet az üzenetem megválaszolása céljából kezelje. Kijelentem, hogy az adatkezelési tájékoztatót és az ÁSZF-et elolvastam és megértettem, a hozzájárulásomat önként és megfelelő tájékoztatás után adtam, és megértettem, hogy hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom. Kijelentem, hogy fentebb, az adatlapon megadott adataim valósak.